Skoči na glavno vsebino

Nadarjeni učenci 8. in 9. razreda OŠ Hinka Smrekarja so se v petek, 23. 11. 2018, odpravili v CŠOD Burja. Učenci so se najprej preizkusili v orientaciji in se naučili s kompasi odčitati azimut ter pokazali svoje strelske sposobnosti pri lokostrelstvu. S kajaki so veslali do solin, čas pa so si kratili s športnimi dejavnostmi in družabnimi igrami. Učenci so prebrali tudi Cankarjevo črtico Pehar suhih hrušk ter se postavili v vlogo striparjev in narisali strip. Zvečer so pripravili svoje kvize in preverili znanje ostalih učencev na taboru. Zadnji dan smo si ogledali tudi muzej Krasa v Postojni. Učenci so se na taboru kljub nekaj dežja zelo zabavali, se športno rekreirali in naučili veliko zanimivih stvari. Vtise učencev in galerijo si lahko ogledate spodaj.

VTISI UČENCEV

Na taboru v CŠOD Burja je bilo super, čeprav nam vreme ni bilo ravno naklonjeno. Všeč so mi bile vse aktivnosti. Na družabnih večerih smo se zelo zabavali in se naučili tudi nekaj novega. V petek smo se naučili orientirati s kompasom, odčitati azimut, nato pa se zelo zabavali ob reševanju minskega polja. Lokostrelstvo se mi je zdelo zelo zanimivo, tudi zato, ker so z nami tekmovali učitelji. V soboto smo šli veslat, kar pa sta nam zelo oteževala veter in visoka plima. A slabemu vremenu smo uspešno kljubovali in v kanuju za deset ljudi priveslali vse do Sečoveljskih solin. Popoldne smo se z risanjem stripov spomnili še Cankarja. Na taboru mi je bilo zelo všeč, ker je bilo zanimivo, predvsem pa zabavno. Škoda, da se ga ne morem udeležiti še naslednje leto. Alica Muratović Romih, 9. a

Moje doživetje v CŠOD Burja je bilo zanimivo. Z Amarjem sem se na začetku tabora podal na misijo s kompasom. Učili smo se določati azimut in ga praktično uporabljati. Z Amarjem sem iskal tudi skriti zaklad, ki se je skrival v tablicah kipov. Naslednji dan se je naša ekipa veslačev odpravila na zahtevno nalogo po Jadranskem morju. Pomagal mi je nadarjen veslač Aljaž. Vendar največ je naredil Leon, ki je bil naš krmar na tej zahtevni nalogi. Ko smo spet našli kopno, smo si vsi oddahnili saj smo spet videli nekaj pod našimi nogami. Občutek kopna je bil fenomenalen. Zvečer pa smo se za nagrado igrali kiparje ter psihiatre. Našli smo tudi kamelo, ki ni bila preveč nadarjena. Znala je tudi kar veliko trikov- stopati z noge na nogo ter skočiti. Vživeli smo se tudi v Cankarjevo črtico Pehar suhih hrušk. Naredili smo strip s 6. prizori. Pri njemu so mi pomagali moji soilustratorji: Alica, Matej in Andraž. Nad našim delom so bili nekateri tako ganjeni, da so kar jokali. Ta tabor je bil res nekaj posebnega. Pozdrav, kajakaš, ilustrator ter košarkaš Ambrož Grum, 9.a

Vikend na morju zveni kot sanjsko doživetje, kar je tudi bilo. Mi smo se odpravili v Sečo. To je blizu Sečovelj. Ko smo tja prispeli smo se razdelili v bungalove. Ko smo se razpakirali so se aktivnosti pričele. Kot prvo aktivnost so nam dali kompase v roke in začeli smo z orientacijo. Po približno dveh urah orientacije smo se naučili streljat z lokom. Po lokostrelstvu smo imeli večerjo in za tem smo imeli družaben večer. Naslednji dan smo se odpravili veslat. Nisem bila prepričana, kako se bo izkušnja končala, vendar smo vsi prišli nazaj živi in zdravi. No, razen tega, da smo bili čisto mokri, ker je deževalo. Veslali smo tudi do edinega slovenskega otoka Esmo. Otok je umetno narejen in je imel pomemben pomen, saj je otok včasih predstavljal oviro za morske valove, ko so gradili marino. Popoldne smo risali strip na Cankarjevo črtico Pehar suhih hrušk. Po pogostitvi z večerjo pa smo pripravili kviz o različnih temah. Naša skupina je imela Luko Koper. Ko smo končali s kvizi smo se dobro nasmejali saj je učitelj pripeljal žival „kamelo“. Delali smo tudi kipe. Res mi je bil všeč ta vikend, saj smo se naučili veliko novih stvari. Te trije dnevi mi bodo za vedno ostali v dobrem spominu. Všeč mi je bilo praktično vse. Škoda, da je zadnji. Ema Ničetin, 9. a

V CŠOD Burja mi je bilo zelo všeč. Najprej smo se učili uporabljati kompas, določati azimut in ga praktično uporabljati. Naslednji dan smo tudi veslali s kanuji po kanalu do Sečoveljskih solin, kar mi je bilo zelo všeč. Igrali smo  tudi veliko različnih družabnih iger in se pri tem zelo zabavali ter smejali. Našli smo tudi smešno kamelo , narisali smo strip po Cankarjevi črtici Pehar suhih hrušk. Preizkusili smo se tudi v lokostrelstvu, v prostem času pa smo veliko igrali košarko in nogomet. Ul Denša, 9. a

(Visited 46 times, 1 visits today)